12.30.2012

Scary Rabbi - 20 Favs of 2012


 Φεύγει το 2012.Κωλοχρονιά εντάξει.Από τη μία βαριέμαι να κάνω απολογισμούς και μεγάλους προλόγους σε τέτοιου είδους φάσεις,από την άλλη σκέφτομαι πως είναι από τις αναρτήσεις που μένουν στα μυαλά των ανθρώπων αλλά και στο αρχείο αυτού εδώ του μπλογκ.Άρα πρέπει να μιλήσω.
 Είχε πολύ μουσική φέτος.Κι όπως λέω και στην εκπομπή παρακάτω,κάμποση απ αυτή πέρασε κι απ τα αυτιά μου.Λίγη,εντάξει.Αυτός ήταν κι ο ένας λόγος που περιόρισα τη φετινή λίστα με τα αγαπημένα δισκάκια στα 20 (από 60 περσινά).
 Ο άλλος λόγος είναι ότι ρε φίλε,δεν είναι ποτέ ουσιαστικά πάνω από 20 τα δισκάκια που θα βάλεις να ξανακούσεις και τον επόμενο χρόνο.Από κει και πάνω χάνονται.Ωραίος δίσκος των Sweater Girls αλλά δε ξέρω αν κάνω καλά και στεναχωριέμαι που δεν χώρεσε στη λίστα μου.Από την άλλη φοβερό το δισκάκι των Swans αλλά το άκουσα μόνο καναδυο φορές.Έσκασε και πρόσφατα σχετικά.Κάνω και περίεργη ζωή.Έχω ανώμαλα ωράρια κι έτσι.Είμαι ότι να ναι τύπος.Δε πρόλαβε να γίνει αγαπημένο τι να κάνουμε;
 Λοιπόν,από κάτω έχω τα δισκάκια και δίπλα σε δυο γραμμές τους λόγους που είναι εκεί που είναι το καθένα.
 Ευχαριστώ πολύ όσους αγαπάνε και στηρίζουν διαβάζοντας το μπλογκ.Εύχομαι το 2013 να κάνουμε κάτι για να βγούμε από αυτή τη κωλοφάση.
 Αγάπη ρε μουνιά,αγάπη...


20 - Strawberry Whiplash - Hits In The Car:Γιατί είναι ωραία να χαμογελάς.





19 - Observer Drift - Corridors:Γιατί στην ηλικία του τράβαγα το σουτιέν της μπροστινής και άφηνα το λάστιχο να τη τσούζει στη πλάτη...δεν έγραφα δισκάρες.
18 - Clinic - Free Reign:Γιατί οι Clinic δε θα γίνουν ποτέ mainstream,έστω κι αν δε ξεπεράσουν επίσης ποτέ τη μετριότητα του 7 (με άριστα το 10).


17 - TRUST - TRST:Γιατί είναι πιο άρρωστο ακόμη κι απ το εξώφυλλό του.




16 - Chains of Love - Strange Grey Days:Γιατί δε το πρόσεξε μάλλον κανείς φέτος κάτι που το κάνει ακόμη πιο σημαντικό.





15 - Porcelain Raft - Strange Weekend:Γιατί είναι πιο ποπ από τις συνήθειες και το τρόπο που προσπαθώ να ζω.






14 - Metz - Metz:Γιατί μια φορά ήμουν πάνκης.Και γιατί έχω καημό να σπάσω ένα κωλοκλάμπ παίζοντας όλο το δισκάκι τους σαμντέι.




13 - Summer Twins - Summer Twins:Γιατί κάναν πιο όμορφα τα καθημερινά αδιέξοδα φέτος το καλοκαίρι στη δουλειά.





12 - Wymond Miles - Under The Pale Moon:Γιατί μου θυμίζει πολύ Echo and the Bunnymen.






11 - Wild Nothing - Nocturne:Γιατί μου θυμίζει εσένα.






10 - Talk Normal - Sunshine:Γιατί διαλύθηκαν οι Sonic Youth.







09 - Merchandise - Children Of Desire:Γιατί έχω ανάγκη από λίγη (μπόλικη) τέχνη.







08 - Tristesse Contemporaine - Tristesse Contemporaine:Γιατί "I 'm walking down the street with my hands on my pockets".





07 - DIIV - Oshin:Γιατί το πρωτακούσαμε ένα μεσημέρι αναζητώντας τη χαμένη παραλία.






06 - Tame Impala - Lonerism:Γιατί όσο πιο mainstream γίνεται τόσο πιο πολύ γουστάρω...







05 - Evans The Death - Evans The Death:Γιατί είναι όλοι τους πολύ πιο άσχημοι από μένα.Γι αυτό.







04 - Chain And The Gang - In Cool Blood:Γιατί αν δεν υπήρχαν κάποτε οι Make Up,θα ταν το φετινό νούμερο ένα και γιατί ο Ian είναι ο πραγματικός μου πατέρας.Αλήθεια...





03 - Beach House - Bloom:Γιατί αν και προσπάθησα να το σνομπάρω μετά το χαμό που έγινε με δαύτους φέτος και να τους πετάξω ακόμη ίσως κι από την εικοσάδα......δε μου πάει η γαμημένη η καρδιά ρε γαμώτο.Beach House ρε                         κιμάδες.

02 - ERAAS - ERAAS:Γιατί προσπάθησα πολύ να μαζέψω το μυαλό μου μετά το πρώτο άκουσμα του δίσκου.Και γιατί μου λείπουν οι Snowman (και μένα).





01 - Heroin & Your Veins - Regret:Για τον κύριο Scar.Για τα βράδια δίπλα στο τζάκι.Για το γαμημένο μου υποσυνείδητο.Για το κενό στο στομάχι που ακόμα μεγαλώνει.Για το σφίξιμο στους κροτάφους και τις συσπάσεις των μυών στο άνω χείλος.Για τα δόντια μου που τρίζουν.


Η τελευταία εκπομπή του έτους...
My Playlist
01 - Strawberry Whiplash - Everybody's Texting
02 - Observer Drift - Warm Waves
03 - Clinic - For the season
04 - TRUST - Shoom
05 - Chains of Love - He's Leaving (With Me)
06 - Porcelain Raft - Unless You Speak From Your Heart
07 - Metz - Get Off
08 - Summer Twins - Stars Aligned
09 - Wymond Miles - Pale Moon
10 - Wild Nothing - Shadow
11 - Talk Normal - Bad Date
12 - Merchandise - Time
13 - Tristesse Contemporaine - Empty Hearts
14 - Tristesse Contemporaine - In the Wake
15 - DIIV - Past Lives
16 - DIIV - Doused
17 - Tame Impala - Why Won't They Talk to Me
18 - Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
19 - Evans The Death - Morning Voice
20 - Evans The Death - I'm So Unclean
21 - Chain and the Gang - Certain Kinds of Trash
22 - Chain and the Gang - I'm Not Interested Pt.1
23 - Beach House - Troublemaker
24 - Beach House - New Year
25 - ERAAS - At Heart
26 - ERAAS - Fang
27 - Heroin and Your Veins - Perpetual Sorrow
28 - Heroin and your Veins - Waltz of Regret

4 σχόλια:

Suicide Dots είπε...

Καλή χρονιά ρε μουνόπανο και του χρόνου ελπίζω ν'ακούσεις περισσότερη μουσική.

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα δυο δισκάκια που δεν ήξερα και που μου αρέσουν. Well done.
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, όλα καλά και ανθηρά να σου έρθουν.

Scary Rabbi είπε...

@SuicideDots Καλή χρονιά φλλλώρε.Ελπίζω και του χρόνου να κάνεις πάσα όμορφες μουσικές.
@Dery Χαίρομαι πολύ που παρακολουθείς.Καλή χρονιά ρε.Και άνοιξέ το πάλι εκείνο το κωλομπλογκ να χαζεύουμε.

kostas είπε...


omorfies!!k tou xronou re man!!