4.16.2012

I fear what is to come


Γύρισα.Έκανα το καθιερωμένο ετήσιο δίμηνο διαλειμματάκι μου κι επέστρεψα.Με το μυαλό τέρμα μπερδεμένο.Με μια καινούργια δουλειά που προσπαθεί να με επανεντάξει στο κοινωνικό σύνολο τις πολύ πρωινές ώρες.Με άλλα λόγια,την ώρα που έπεφτα για ύπνο τώρα ξυπνάω.Μπορεί να ναι και καλύτερα,δε ξέρω.
 Ήθελα μέρες να γράψω.Αλλά είχα πολλές αντιστάσεις.Ξέρεις.Τελικά το αποφάσισα και να μαι.
Μου λείψατε ρε κερατάδες...

 Αυτό είναι κάτι σα πρόλογος και κάτι σαν επίλογος από μία μίνι τριλογία που ετοιμάζω και θα δημοσιευτεί σύντομα.Τρεις σύντομες αναρτήσεις θα είναι.Τίποτα σπουδαίο.Εξάλλου στη φάση που είναι το μυαλό μου τα τελευταία 29 χρόνια δε νομίζω ότι έχει γεννήσει και κάτι σπουδαίο.Μόνο φόβο για όλα από δω και πέρα.
 Χάρηκα που δεν έσβησα τη μπλογκάρα μου ρε...Πολύ το χάρηκα!Κι επειδή θα δημοσιεύω από δω και στο εξής και παλιά μουσική,ακούστε ρε το Ewan των Radio Dept.Είναι μόνο ένα ep.Τρία κομμάτια μόνο.
ΥΓ:Που ήμουν το 2004 γαμώτο...

If you were around
I'm safe and sound
I'm present
But be gone
And let her pass
Although it's not pleasant
I fear what is to come
So I sing a sad song
About the things that went wrong

Δεν υπάρχουν σχόλια: