1.03.2012

Hawks And Doves - Year One


 Δίπλα ακριβώς από το σπίτι μου υπάρχει αυτό το χωράφι με το καλυβάκι που βλέπεις.Παλιά,χειμώνα καλοκαίρι ζούσαν εκεί μέσα κάτι Αλβανοί.Βρώμαγε ο τόπος!Αφού και οι ίδιοι οι Αλβανοί μυρίζουν.Ο μπαμπάς μου λέει ότι βρωμάνε γιατί είναι αβάφτιστοι.
 Εδώ και κανα χρόνο επιτέλους ξεκουμπίστηκαν και μας άφησαν στην ησυχία μας.Είχαν πολύ θράσος ρε!Αφού φαντάσου μια μέρα ο ένας μπήκε στην αυλή μας για να γεμίσει δυο μπουκάλια νερό.Ο πατέρας μου λέει πως το χει πει ξεκάθαρα ο πατρο-Κοσμάς ο Αιτωλός!Είναι διαόλου ράτσα αυτοί.Καλά όλοι οι άπιστοι είναι.Άσε που μας πήραν και τις δουλειές.Ο μπαμπάς μου λέει πως μας εκμεταλλεύτηκαν γιατί δούλευαν με μικρότερο μεροκάματο και μάλιστα χωρίς ένσημα οπότε όλοι αυτούς προτιμούσαν για τη δουλειά.Κι εκείνος το 140 τμ σπίτι που ζούμε έτσι το φτιαξε.Τον ρώτησα γιατί εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ δε παίρνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ για να μας κάνουν τις κατασκευές και τις χαμαλοδουλειές και μου απάντησε ότι κι αυτοί οι ΕΛΛΗΝΕΣ καλά να πάθουν που ξεμείνανε από δουλειά γιατί είχανε σηκώσει πολύ ψηλά το κεφάλι.
 Πριν κάτι χρόνια ήρθε ένας κύριος από το σπίτι,ο κυρ Τάσος που έχει το γκαράζ στη γειτονιά και έφερε ένα χαρτί να το υπογράψει ο μπαμπάς και μετά ο μπαμπάς μου είπε να το υπογράψω κι εγώ και μετά ο κυρ τέτοιος είπε ότι είμαι ανήλικος και μετά μου είπανε πως είναι για να φύγουνε οι ξένοι από την Ελλάδα μας,αλλά εγώ δεν ήθελα γιατί κάνω παρέα με τον Αλί στο σχολείο που δεν είναι Αλβανός η γύφτος να βρωμάει αλλά Πακιστανός.Κι ο πατέρας μου μου είπε μη κλαις γιατί αν μείνουνε εδώ όταν μεγαλώσεις θα σου γαμήσουνε τη γυναίκα και γω σταμάτησα να κλαίω γιατί την Ελενίτσα δε θέλω να τη πειράξει κανένας ξένος.Μετά ρώτησα το μπαμπά μου αν δηλαδή τη γαμήσει ΕΛΛΗΝΑΣ δε πειράζει;Και γέλαγε και δε κατάλαβα το γιατί μέχρι που μεγάλωσα λίγο και τώρα στο γυμνάσιο κατάλαβα πως σημασία έχει ποιος σε γαμάει κι όχι αν σε γαμάνε.
 Πριν λίγες μέρες τσακώνονταν η μαμά με το μπαμπά το μεσημέρι στο τραπέζι γιατί τα πράγματα δε πάνε καλά κι άμα δε βρει καμιά δουλειά ο μπαμπάς σε λίγο καιρό δε θα χουμε πια να φάμε κι ο πατέρας μου της είπε σκάσε εσύ κι η μαμά μου απάντησε ότι θα φύγει λέει και θα μας αφήσει και γω είπα δε θέλω να φύγεις μαμά κι ο πατέρας μου είπε να πάει στο διάολο κι μαμά μου σηκώθηκε κι έφυγε κλαίγοντας από το τραπέζι κι εγώ σηκώθηκα να την ακολουθήσω κι ο μπαμπάς είπε να κάτσω εκεί που είμαι κι έκατσα εκεί που ήμουνα.
 Αν δεν είχαν έρθει ποτέ οι κωλοαλβανοί κι όλοι αυτοί οι ξένοι ο μπαμπάς μου θα χε ακόμα δουλειά και η μαμά μου θα ήταν ευχαριστημένη με το καινούργιο της αυτοκίνητο και με το ταξίδι στην Ελβετία και η κοιλιά του μπαμπάκα μου θα συνέχιζε να μεγαλώνει κι άλλο.
 Από την άλλη σκέφτομαι κι αυτό που είπε ο μπαμπάς.Ότι ο καλός Θεός έστειλε αυτή την οικονομική κρίση για να ξεκουμπιστούν οι ξεκολιάρηδες και να πάνε πάλι στο μουνί της μάνας τους.
ΥΓ:Θέλω να στείλω χαιρετισμούς στη γιαγιά την Εύα στη Χανάου της Γερμανίας,στο ξάδερφο Κώστα στο Μόναχο και στη θεία Μαρία στη Νέα Ζηλανδία και να ρωτήσω πως πάνε εκεί τα πράγματα με τους κωλοξένους;Τους διώξατε η ακόμα;


9 σχόλια:

airbag είπε...

και γω να δωσω χαιρετισματα στην αδερφη μου στη γαλλια και να τη ρωτησω πως παει εκει γτ μ λεγε εχουν μαζευτει και κει πολλοι σκατοβουλγαροι και σκατοκινεζοι!ασε...

Scary Rabbi είπε...

Γαλλίδα η αδερφή σου ε;

airbag είπε...

ναι!απο την πετρουπολη αττικης!

Ανώνυμος είπε...

Στο είπα ήδη, είναι εξαιρετική η γραφή σου! Ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά. Α, και καλή χρονιά!

spiral είπε...

πολύ καλό κείμενο ρε μαν.

Scary Rabbi είπε...

@silentcrossing τελευταία περνάω τακτικά απ τη γειτονιά σου.Καλή χρονιά είπαμε;Όχι πως θα αλλάξει κάτι...
@Spiral σα το ριβιου για htrk που έκανες ΚΑΝΕΝΑ!

Theorema είπε...

Εχεις κάνει intensive σεμινάρια στο τμήμα του Μένγκελε for minds?
Στο γόνατο μας σφάζεις, με τη μία.
Χραπ! και ο πήδακας αίματος βάζει ωσάν σύγχρονος Τζάκσον Πόλλοκ το σύμπαν...

Theorema είπε...

βάφει, και όχι βάζει...

Scary Rabbi είπε...

Τα παραπαραπαραπαραλές:)
Τα comment σου είναι τόσο ζωντανά που στο τέλος θα τα πιστέψω! :)