12.15.2011

HTRK - Work (Work, Work) -Review - part.2 -


 κεφάλαιο χρήμα:
τα λεφτά φέρνουν την ευτυχία.γαμώ το νομισματικό σύστημα γαμώ.με λίγα απ αυτά γίνομαι συγγραφέας αφού γράφω στο πούτσο μου το βιοποριστικό.ικανοποιώ όλες μου τις επιθυμίες.έχω σχέδιο άκουσέ με.οταν καταφέρω να συγκεντρώσω ένα ικανοποιητικό εισόδημα τη κάνω για σικελία.γουστάρω σικελία.γουστάρω μακαρονάδα κι απότομες πλαγιές.βράχια κι άγρια θάλασσα.γουστάρω κωλοπαιδαριά γενικότερα.τη κουλτούρα του κλέφτη.τη κουλτούρα του κάθε σικελιάνου.θα αγοράσω ένα χαμόσπιτο με αυλή.ψηλά να βλέπω θάλασσα όμως.μόνο έτσι μ αρέσει η θάλασσα από ψηλά.και θα πετάξω τα παπούτσια.δε μ αρέσουν τα παπούτσια.περιορίζουν το βάδισμά μου.πιστεύω στην άγρια βρώμικη πατούσα.μου χει μείνει από μικρός που έτρεχα ξυπόλητος στο χωράφι του παππού μου.ντάξει αυτό δε ξέρω τι σχέση έχει με το χρήμα.έχω πιει.έχω κι εναλλακτικό σχέδιο στη περίπτωση που τελικά δε μ αρέσει η σικελία.θα ταξιδεύω όπου έχει καλοκαίρι.που έχει καλοκαίρι τώρα ρε μουνια.αυστραλία.πάμε.
ΥΓ:Το part1 εδώ.

1 σχόλιο:

airbag είπε...

τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια.
σκεψου την τυπισσα με τις μαριονετες και τον τυπο με τα μουσικα οργανα.
καπου εκει κρυβεται η ευτυχια.

:)