11.21.2011

The You And What Army Faction - Crawl Body Come Back


Ο χρόνος απενοχοποιεί πράξεις.Αν για παράδειγμα σου έλεγα ότι κάποτε πίναμε κόκες θα το προσπέρναγες με χίλια.Ενώ έπινα χτες.Πως νιώθεις;Για παράδειγμα είπαμε...


Εξαλείφει την ουσία του πράγματος ο χρόνος.Το "κάποτε" δε λέει και τίποτα έτσι;


Ο χρόνος καλμάρει τα αρνητικά συναισθήματα.Λένε θεραπεύει.Λένε πως ξεχνάς,πως έρχονται άλλες καινούργιες χορογραφίες,όχι σα κι αυτές με το διάολο.


Ο χρόνος σ αγαπάει
έρχεται πάντα χαμογελαστός να σκοτώσει τους διαβόλους σου μα φεύγοντας αφήνει σημάδια.
Ρυτίδες κάτω από σακουλιασμένα μάτια
Γκρίζα μαλλιά
Βρωμερές ανάσες,σάπια δόντια...


Ο χρόνος...


Ο χρόνος θα πάρει και τον αποψινό μου διάολο μακριά
Θα θεραπεύσει τους ψυχαναγκασμούς μου
-να χτυπήσω στο κέντρο το "ταφ"-
-να τινάξω τη στάχτη για τρίτη φορά σε δυο δευτερόλεπτα-
-πόσα εννιάρια υπάρχουν μέχρι το εκατό;πόσα εννιάρια υπάρχουν μέχρι το εκατό;"...


Ο χρόνος


Ο χρόνος


Ο αρχέγονος εχθρός
Ο κυνηγός με το τεντωμένο τόξο
Ο υπαίτιος όλων όσων συμβαίνουν και δεν συμβαίνουν
Η αφορμή να εγκαταλείψω την όποια προσπάθεια 
για απομυθοποίηση της ύπαρξης μου
Ο λόγος που δε γουστάρω πια να αποφασίζω
Αν θα πράξω εγώ
η αν θα σχολάσω απότομα
την όποια μου επιθυμία 
για ζωή...




  

2 σχόλια:

airbag είπε...

anaphra fwnhtika..

Raggedy Man είπε...

Φουλ αναπηρία...