9.23.2011

Twin Sister - In Heaven


Εδώ και κάτι μέρες 
ο κόσμος όλος έχει κλειστεί μέσα σ ένα μουσικό κουτί.



Ο κόσμος όλος έχει τη ταχύτητα
που του δίνω με το μικρό 
χειροκίνητο μανιβελάκι του


Τη πιο χαρούμενη μελωδία
μπορώ να τη πνίξω στα δάκρια
τη πιο μελαγχολική
να τη διακωμωδήσω


Αν ο κόσμος μου έμενε
για πάντα κλεισμένος 
σ αυτό το μουσικό κουτί
θα μπορούσα να φτιάξω τα πάντα
να γυρίζουν γύρω μου


να προσαρμόζονται στα δικά μου συναισθήματα


όπως ακριβώς κι αυτή τη στιγμή
οι νότες που σκάνε αργά μία μία


Μαλάκα 
έχω τη ψευδαίσθηση 
ότι ο Cobain 
δε θα αυτοκτονούσε ποτέ
αν διάβαζε αυτή τη σκέψη


Θα γύρναγε ακόμη ανάμεσά μας
μισότρελος
χαμογελαστός


Αυτοκαταστροφικός όσο θα του επέτρεπε
το αργό
μακρόσυρτο τέμπο
της σφαίρας
που διασχίζει την απόσταση 
από τη κάννη
ως το κρόταφο

3 σχόλια:

johnny got his keyboard είπε...

Μου άρεσε ο δίσκος. Είναι διαφορετικός απ' ό,τι τον περίμενα, αλλά καλός. Ειδικά κομμάτια σαν το 'Spain'...
Λες αν ο Cobain ζούσε σήμερα να άκουγε Twin Sister? :P

Scary Rabbi είπε...

Είναι σα να με ρωτάς τι καιρό θα κάνει του χρόνου ίδια μέρα.who knows? :)
To Spain είναι................

Nadsat Orange είπε...

I LOVEEEEE THIS ALBUM AND ALL ITS DREAMMY MELODIES