8.19.2011

Beirut - The Rip Tide


Το φετινό καλοκαίρι ήταν διαφορετικό.Είχα
τη πολυτέλεια να κάνω περίπου ένα μήνα διακοπές.Η Σαμοθράκη ήταν ο προορισμός μου,με ένα δεκαήμερο περίπου διαμονής στη πρωτεύουσα.Με παρέα το καινούργιο δισκάκι Beirut θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες από τις στιγμές μου (ελπίζω τώρα που θα δείτε τη φάτσα μου να συνεχίσετε να διαβάζετε αυτό το blog).
 Παρέα μου ένα ξωτικό,μερικές λιβελούλες,η καλή δασκάλα και η γυναίκα αράχνη.
 Σαμοθράκη...ένα μέρος που θα επιστρέψω...


































3 σχόλια:

nat▼sja▪ είπε...

Οοουυυ η Σαμοθράκη είναι πανέμορφη, θέλω να ξαναπάω.
Το καινούριο Dum Dum Girls πάλι, δεν είμαι σίγουρη άμα θέλω να το ξανακούσω..

Scary Rabbi είπε...

wow...μάλλον δε σε έχω κοντρολάρει σωστά στα ακούσματά σου.κρίμα,είναι ωραίο δισκάκι αλλά περί ορέξεως... Η Σαμοθράκη δεν υπάρχει.σίγουρα θα επιστρέψω. (:

airbag είπε...

κρατα τον δισκο για το πολυποθητο μπαλκαν τουρ :)