7.18.2011

The Vaccines - What Did You Expect From the Vaccines


 Εδώ θέλω να ξηγηθώ.Παρά το γεγονός ότι κατά το παρελθόν σε ανάρτηση γειτονικού μπλογκ
έριξα το κράξιμο της ημέρας για τους Vaccines,σε σας εδώ θέλω να τους προτείνω (τι λέω ο άνθρωπος ρε;).Το μετάνιωσα ρε παιδί μου.Ίσως φταίει που είμαι και στις καλές μου αυτό το καιρό.
 Το δισκάκι το άκουσα αρκετές φορές από τότε (αναγκαστικά κυρίως για λόγους ανωτέρας βίας ας πούμε) και το συμπάθησα.Σταμάτησε να μου θυμίζει Interpol και απέκτησε δικιά του χροιά και οντότητα.Εντάξει δε λέμε ότι είναι κι από τα δισκάκια του 2011.Αλλά όπως και να χει ναι...ομολογώ...θα μου μείνει.Καθημερινή μουσική για καθημερινούς ανθρώπους ένα πράμα.
 Και στ' αρχίδια μου και η έλλειψη πρωτοτυπίας και το σπρώξιμο και η υπερβολική προβολή κι όλα.Ας είχαν αυτό τον αέρα όλες οι μπάντες που σπρώχνουν τα μμε (κυρίως ιντερνετοφυλλάδες κτλπ) να γουστάρουμε και μεις οι από κάτω ας πούμε ... οι λίγοι ,οι εκλεκτοί κι οι τυχεροί (τρομάρα μας λέω).

Δεν υπάρχουν σχόλια: