7.17.2011

The Death Set - Michel Poiccard

-Και τι να φοβηθούμε ρε;Όταν ήμουν μικρός κοιμόμουν
πάνω σε ξύλινη πόρτα ξαπλωμένη οριζόντια σε τέσσερα τελάρα.
-Πρέπει να απαιτείς απ τη ζωή σου...
-Πρέπει...δεν υπάρχει πρέπει ρε ηλίθιε.Φυσικά και απαιτώ...γι αυτό απαιτώ!
-Όμως...
-Τι όμως ρε μαλάκα.Δεν έχει όμως.Έχω ξεπεράσει από καιρό τις μαλακίες ότι θα πεθάνω από καρκίνο...
-Μη με διακόπτεις και μη με βρίζεις
-Ποιος διακόπτης ρε μαλάκα;Ακούς τι σου λέω;Θα βγω και θα τα γαμήσω όλα.Η αποψινή βραδιά είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι είμαι ακόμα εδώ.
-Λες ασυναρτησίες.Χαμήλωσέ το λίγο ρε συ...και πρόσεχε τις στροφές.Κι από τι θα πεθάνεις;
-ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!
-Χαχαχαχα...μαλάκα γύρισες;Για μια στιγμή τρόμαξα!
-Μια ζωή φλώρος.Και Κνίτης.Μη το ξεχνάς αυτό.Κνίτης!


Κατέβηκαν απ το αμάξι λίγη ώρα αργότερα.Το τζιν είναι το καλύτερο ποτό.Έχει 47% αλκοόλ (άρα την ακούς εύκολα),είναι φτηνό και το πρωί δε βρωμάς.Το τελευταίο ποτήρι το 'σπασε με τη χούφτα του.Λίγο πριν ξεράσει ατόφιο Tanqueray μουρμούριζε ... "κι όμως είμαι ακόμα εδώωωω είμαι ακόμη εδώωωωω".
ΥΓ: Στον Θόδωρα.



ΥΣ2:I wanna take this tape and blow up ya fuckin' stereo.

Δεν υπάρχουν σχόλια: