1.10.2011

You are not The One...

 Όπως οι χωρίς περιεχόμενο ασκοί φουσκώνουν με τον αέρα έτσι και οι χωρίς πνευματική υπόσταση άνθρωποι διογκώνονται από την έπαρση, την αλαζονεία, και την εσφαλμένη για τον εαυτό τους γνώμη.
          Σωκράτης

 Είναι στιγμές που οι περισσότεροι από ‘μας ,ίσως όλοι μας ,τοποθετούμε πολύ ψηλά σε μια συζήτηση ,μια στιγμή η και μια σκέψη ,το «εγώ» μας. Κανείς και τίποτα δε δύναται να συγκριθεί με τη δική μας τοποθέτηση τo δικό μας τρόπο σκέψης και κανενός ο λόγος δεν έχει τη βαρύτητα του δικού μας. Πόσες φορές δεν έχουμε συγκρίνει κρυφά τον εαυτό μας με κάποιον άλλο; Και πόσες φορές το αποτέλεσμα αυτής της σύγκρισης ήταν αντικειμενικό; Θα πείτε…Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Η αντικειμενικότητα είναι η πλειοψηφία της υποκειμενικότητας. Μήπως όμως  πρέπει να σκεφτούμε τα πράγματα και κάπως αλλιώς;
 Σ’ ένα κόσμο που  ο καθένας από εμάς διαβάζει την εφημερίδα που συμφωνεί περισσότερο με τη δική του γνώμη ,που επιλεκτικά ξεχωρίζει μια η δυο λέξεις από μια παράγραφο σκέψης και τοποθέτησης κάποιου εγνωσμένης αξίας λόγιου , ποιητή , πολιτικού , λογά...προκείμενου να στηρίξει και να δώσει κύρος στη δικιά του μπούρδα, είναι  πολύ στενά τα περιθώρια να γεννηθεί κάτι καλό. Φυσικό αποτέλεσμα αυτού είναι στη δική μας πλάτη να παίζονται πολιτικά και όχι μόνο παιχνίδια. Γιατί όσο εμείς αναλωνόμαστε σε σκέψεις του τύπου «εγώ η αλήθεια οι άλλοι το ψέμα, εγώ ο δίκαιος όλοι οι άλλοι κλέφτες» το σύστημα κάνει χρυσές δουλείες και μας υποχρεώνει σε υποβάθμιση της ζωής μας δίχως καλά καλά να το πάρουμε χαμπάρι.
 Τραγικό! Θυσιάζουμε στο βωμό του δικού μας «εγώ» εκτός από τη δική μας και τις επόμενες γενιές…
 Καλοί μου αναγνώστες, όχι … και βέβαια δεν είναι αργά. Υπάρχει πάντα χρόνος να αφήσουμε το «εγώ» μας στην άκρη και να δούμε τα πράγματα σε συλλογικό επίπεδο. Να πάψουμε να θεωρούμε το διπλανό μας ηλίθιο και να δούμε τον εαυτό μας μέσα στους άλλους. Να αφήσουμε το «εγώ» για το «εμείς». Να καλλιεργήσουμε τη διαφορετικότητα μας μέσα σε κολεκτίβες και να ανακατέψουμε τη δική μας πρόταση – σκέψη – ιδέα ,με το τρόπο σκέψης των υπολοίπων. Αυτοί ομαδικά «επιτίθενται»…ας «αμυνθούμε» (για την ώρα) ,ομαδικά και μείς.

2 σχόλια:

Eirini Rapti είπε...

I am not the one... I am the one and only! :p
poly wraio to keimenaki sou file George, einai pantws aporias axsio, to apo pou pigazei oli ayti i "yperektimisi" tou eaytou mas...

Scary Rabbi είπε...

Έλα μου ντε;Και γω απορώ για πολλά πράγματα!Όπως πχ πώς γίνεται να είμαι τόσο γαμάτος ρε συ;